- Du är här:
- Startsida
- Omsorg och stöd
- Synpunkter och klagomål
Synpunkter och klagomål
Det är värdefullt för oss att få ta del av dina synpunkter, tankar, idéer och klagomål. Det ger oss en chans att förbättra vår verksamhet. Det ska därför vara enkelt för dig att lämna dina synpunkter
%20(2)%20(2)%20Synpunkter%20och%20klagom%C3%A5l.jpg)
Lämna synpunkter
Du kan lämna dina synpunkter till oss på något av följande sätt:
- Brev och synpunktsfoldern, skriv dina synpunkter i foldern ”Hjälp oss att bli bättre” och skicka till kommunen eller lämna till medborgarkontoret, Portot är betalt. Synpunktsfoldern finns att hämta på Medborgarkontoret och på enheterna.
- Webben, Fyll i dina synpunkter i webbformuläret här
- E-post, skicka dina synpunkter till gotene.kommun@gotene.se
- Telefon, Ring och meddela dina synpunkter till medborgarkontoret. telefon 0511-38 60 01, måndag-fredag klockan 8-17.
- Personal, Lämna dina synpunkter direkt till personalen som ser till att dina synpunkter registreras och blir hanterade.
- Medborgarkontoret, Lämna dina synpunkter på medborgarkontoret som finns i Centrumshuset, Torggatan 4 i Götene. Öppet måndag - fredag, klockan 8 - 17.
Om du lämnar namn och kontaktuppgifter återkommer vi till dig snarast och senast inom två veckor för att berätta hur vi arbetar med dina synpunkter eller klagomål. Det går självklart även bra att lämna dina synpunkter anonymt till oss utan att ange namn och kontaktuppgifter.
Se sammanställning av inkomna synpunkter och klagomål 2019 (pdf, 712.1 kB)
Se sammanställning av synpunkter och klagomål under 2018 (pdf, 351.6 kB)
Se sammanställning av synpunkter och klagomål under 2017 (pdf, 294.6 kB)
Patientnämnden
Har du frågor, synpunkter, klagomål eller förslag när det gäller hälso- och sjukvård eller folktandvård? Kontakta din patientnämnd.
Patientnämndens främsta uppgift är att hjälpa dig om det har uppstått problem som inte kunnat lösas vid din kontakt med vården.
Dela
Var det här informationen du sökte?
Tack för att du hjälper oss!