Publicerad 16 oktober 2020 klockan 10.28.

Nu fungerar trygghetslarmen normalt

Vår larmleverantör meddelar att det nu är normala svarstider. De fortsätter att hålla en högre bemanning om något oförutsett skulle inträffa. Nedanstående kontaktlista till hemvårdsområdena kvarstår ifall ytterligare driftstörningar skulle tillkomma.

Kontakt vid tillfälliga driftsstörningar

Vid tillfällen då driftstörning förekommer på trygghetslarmen i hemvården och du som användare eller närstående vill komma i kontakt med hemvårdspersonal kan du kontakta respektive hemvårdsgrupp.

Om du inte får svar direkt kommer personalen att ringa upp så fort de kan.

  • Hemvårdsområde Götene Norra, 0511-38 68 43
  • Hemvårdsområde Götene Centrum, 0511-38 63 80
  • Hemvårdsområde Götene Västra, 0511-38 62 48
  • Hemvårdsområde Lundsbrunn, 0511-38 67 63
  • Hemvårdsområde Hällekis, 0511-38 66 65
  • Hemvårdsområde Källby, 0511-38 65 65

Var det här informationen du sökte?


För att vi ska kunna hjälpa dig hitta rätt behöver vi kunna kontakta dig.
Hur vill du bli kontaktad?


Tack för att du hjälper oss!