Publicerad 14 oktober 2020 klockan 16.19.

Förbättrad situation med trygghetslarmen

Vår larmleverantör meddelar att åtgärder satts in och att svarsstiderna kommer vara normala innan veckans slut.

Kontakt vid tillfälliga driftsstörningar

Vid tillfällen då driftstörning förekommer på trygghetslarmen i hemvården och du som användare/närstående vill komma i kontakt med hemvårdspersonal kan du kontakta respektive hemvårdsgrupp.

Om du inte får svar direkt kommer personalen att ringa upp så fort de kan.

  • Hemvårdsområde Götene Norra 0511- 38 68 43
  • Hemvårdsområde Götene Centrum 0511 - 38 63 80
  • Hemvårdsområde Götene Västra 0511 - 38 62 48
  • Hemvårdsområde Lundsbrunn 0511 - 38 67 63
  • Hemvårdsområde Hällekis 0511-38 66 65
  • Hemvårdsområde Källby 0511-38 65 65

Var det här informationen du sökte?


För att vi ska kunna hjälpa dig hitta rätt behöver vi kunna kontakta dig.
Hur vill du bli kontaktad?


Tack för att du hjälper oss!