Gammal nyhet
Den här nyheten publicerades 27 februari 2014 och är kanske inte aktuell längre.

Publicerad 27 februari 2014 klockan 14.50.

Hjälp oss att bli bättre!

Publicerad: 27 februari 2014 klockan 14.50

Klicka på bilden för att förstora.

Klicka på bilden för att förstora.

Från och med den 1 mars införs en synpunkt- och klagomålshantering inom äldreomsorg, handikappomsorg och individ- och familjeomsorg

Det är värdefullt för oss att få ta del av dina synpunkter, tankar, idéer och klagomål. Det ger oss en chans att förbättra vår verksamhet. Det ska därför vara enkelt för dig att lämna dina synpunkter.

Du kan lämna dina synpunkter till oss på något av följande sätt:

  • Brev och synpunktsfoldern, skriv dina synpunkter i foldern ”Hjälp oss att bli bättre” och skicka till kommunen eller lämna till medborgarkontoret, Portot är betalt. Synpunktsfoldern finns att hämta på medborgarkontoret, på enheterna eller så kan du skriva ut den här
  • Webben, Fyll i dina synpunkter i webbformuläret här
  • E-post, skicka dina synpunkter till gotene.kommun@gotene.se
  • Telefon, Ring och meddela dina synpunkter till medborgarkontoret. telefon 0511-38 60 01, måndag-fredag klockan 8 - 17.
  • Personal, Lämna dina synpunkter direkt till personalen som ser till att dina synpunkter registreras och blir hanterade.
  • Medborgarkontoret, Lämna dina synpunkter på medborgarkontoret som finns i Centrumhuset, Torggatan 4 i Götene. Öppet måndag - fredag, klockan 8 - 17.

Om du lämnar namn och kontaktuppgifter återkommer vi till dig snarast och senast inom två veckor för att berätta hur vi arbetar med dina synpunkter eller klagomål. Det går självklart även bra att lämna dina synpunkter anonymt till oss utan att ange namn och kontaktuppgifter.

Var det här informationen du sökte?


För att vi ska kunna hjälpa dig hitta rätt behöver vi kunna kontakta dig.
Hur vill du bli kontaktad?


Tack för att du hjälper oss!