Problem att ringa till Götene kommun - Löst!

Publicerad: 01 september 2017 klockan 08.35.
Uppdaterad 01 september 2017 klockan 16.45.

Problemet med telefonin ska nu vara löst.

Problemet med telefonin ska nu vara löst. Nedanstående text är alltså inte längre aktuell.

---------------

Just nu så har vi problem med  vår telefonväxel och det går inte att ringa till många av kommunens telefoner. Prognosen är att problemet inte kommer vara löst förrän under eftermiddagen.

Felet beror på att telefonväxeln inte får kontakt med databasen efter en omstart. Vår växelleverantör arbetar på att lösa problemet, men meddelar att det troligtvis kommer att dröja till i eftermiddag innan de har lyckats rätta till felet.

Tills problemet är löst kommer du enklast i kontakt med våra verksamheter genom att skicka e-post. Det går fortfarande att ringa till vår växel, telefon 0511‑38 60 00, men vi kan tyvärr inte koppla dig vidare.

Skicka e-post

Hitta e-postadresser till tjänstemän och verksamheter på vår kontaktsida (nytt fönster)länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Kontakta Medborgarkontoret

Välkommen att kontakta medborgarkontoret via e-post.
E-post: gotene.kommun@gotene.se

Sidansvarig: Adrian Braekke, senast ändrad 01 september 2017